Program pokrývá všechny fáze prodejního procesu produktů a služeb. Provede obchodníky krok za krokem od průzkumu trhu a identifikace potenciálního klienta, přes jednotlivé fáze vyjednávání a komunikace včetně zvládání námitek až po uzavření obchodu a obhájení ceny.
- Prodejní dovednosti - od hledání potenciálních klientů po aktivní referenci.
- Vztahy se zákazníkem - správným přístupem ke spokojenosti.
- Prezentační dovednosti - přesvědčivý veřejný projev.
-
U základních seminářů je možné využít akreditace MVČR.
-
- Techniky NLP
- New code techniky pro zvyšování výkonu
- Neurologické úrovně – sebepoznání
- Tvůrčí vizualizace – práce s představivostí
- Myšlenkové mapy – nástroj k rozvoji kreativity
-
- Zlepšit komunikační schopnosti
- Odbourat stres a zlepšit náladu
- Odstranit bariéry a vliv negativních zkušeností
- Více si věřit
-
Neurolingvistické programování vychází z poznatku, že svou mysl i nervovou soustavu můžeme cíleně připravit na dosahování lepších výsledků v osobním i pracovním životě. Získané dovednosti, které začnete používat zásadním způsobem, mění nastavení mysli a stanou se tak rozhodujícím faktorem úspěchu.
- 1. Neuro (mysl) - K dosahování změn a cílů využíváme mysl vědomou i nevědomou.
- 2. Lingue (jazyk) - Způsob, jakým popisujeme okolní svět, se odráží v naší řeči. Touto částí se zabývá v NLP psycholingvistika.
- 3. Programování (zvyky a strategie) - Z většiny činností, které pravidelně vykonáváme, se po určité době stane návyk (program). Některé programy jsou přínosné, jiné nám v dosahování našich cílů brání. Techniky NLP nám umožňují změnit tyto programy na takové, které nám v životě více pomáhají.
-
Psycholingvistika se zabývá vztahem jazyka a myšlení. V komunikaci se sebou i s ostatními lidmi používáme jazyk. Jednou z věcí, kterými se psycholingvistika zabývá je, jaký dopad mají slova, která pronášíme na toho, s kým právě komunikujeme. Zaměříte-li pozornost na způsob své řeči (na to co říkáte, a jak) můžete zásadně ovlivnit myšlení svých komunikačních partnerů.
Udělali jste někdy rozhodnutí ve chvíli, kdy jste byli například šťastní, smutní, naštvaní, a víte, že byste se rozhodli jinak, kdyby tomu tak nebylo? Emoce hrají v našem rozhodování významnou roli. Naučit se ovlivňovat emoce své i ostatních, je proto velmi užitečné. Pokud umíme změnit emoce, dokážeme změnit i přesvědčení, myšlenku nebo nápad. Jednání s osobou, se kterou komunikujeme, je pak velmi efektivní.